dimarts, 12 de febrer del 2013

Boig per tu

A la terra humida escric:
''nena, estic boig per tu";
em passo els dies
esperant la nit.
                                                                                                                                                                                                                        
Com et puc estimar
si de mi estàs tant lluny;
servil i acabat,
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum;
me la beuré;
servil i acabat,
boig per tu.

Quan no hi siguis al matí
les llàgrimes es perdran 
entre la pluja que caurà avui.

Em quedaré atrapat,
ebri d'aquesta llum,
servil i acabat,
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig 
reflexada la teva llum,
me la beuré;
servil i acabat,
boig per tu.
Servil i acabat,
boig per tu.

Aquest  poema-cançó ho van crear el grup Sau a l'any 1990.
És una cançó dedicada a la lluna, encara que al principi creiem que era una cançó d'amor.

Aquí us deixem el video perquè la pogueu gaudir:

                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada